[vimeo]110352502[/vimeo]
NADIA arriba aquest dissabte a l'Auditori Teatre de Calldetenes. Es tracta d'un espectacle de teatre documental que narra l'experiència vital de Nadia Ghulam, una jove afganesa que, després de patir les conseqüències de la guerra civil al seu país, el 2006, va arribar a Barcelona. Ella és la mateixa protagonista d'aquesta obra.
Aquesta història enllaça el seu passat a Kabul amb el seu present a Barcelona, i projecta una mirada d'esperança cap al futur. Nadia va patir greus ferides a causa d'un bombardeig. Amb la instauració del règim dels talibans, va haver-se de fer passar per un noi, per tal de mantenir la família. Finalment, el 2006, va viatjar a Barcelona, gràcies a una ONG.
L'espectacle és aquest dissabte a dos quarts de 10 de la nit. NADIA és una coproducció del Festival Grec de Barcelona, CCCB i La Conquesta del Pol Sud.
L'experiència vital de Nadia Ghulam, aquest dissabte a l'Auditori de Calldetenes
Es tracta d'un espectacle de teatre documental sobre la vida de la jove que va desplaçar-se de l'Afganistan a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2018 a les 18:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Cultura i Mitjans Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 d'agost
-
Cultura i Mitjans Tona es prepara per a la Festa Major d'Estiu
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de juliol