L'exposició de grans fotografies Elois de Prats s'allargarà tot l’estiu per fer més visible les festes i promoure la dinamització del poble. Tal com explica l'Ajuntament de Prats de Lluçanès en una nota, aquesta iniciativa que tant èxit ha tingut ha vingut per quedar-se.
Actualment les fotografies de gran format es poden veure a Cal Tià, a l’Església parroquial, als Quatre Cantons, a la plaça Vella, a Cal Pelut, a la plaça U d’Octubre i a l’Ajuntament Vell. A l'exposició d’Elois de Prats hi participen els fotògrafs pradencs Jordi Palau, Martí Font, Montse Argerich, Xavier Serra, Xavier Navarro i el berguedà Jordi Plana.
L'exposició dedicada als Elois de Prats de Lluçanès es prorroga
Les fotografies de gran format penjades en diversos punts del poble es podran veure tot l'estiu
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2021 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
