L’Institut del Teatre inaugurarà el curs amb una obra de caràcter pedagògic

Publicat el 22 d’octubre de 2008 a les 18:05
 
Programa d’actes:
 
A primera planta, recull d’imatges dels tallers 2007-08 i imatges Nits del Lloro’08, cedides per en Xevi Auseller, Sergi P.F. i Pep Castanyer.
 
A les 11:00 h: Visita de les instal•lacions del Centre.
 
A les 11:30 h al Teatre Laboratori: presentacions dels grups dels cursos de teatre i l’espectacle “Rosita, història d’una florista” interpretat per Rosa Gàmiz i dirigit per Oriol Broggi.
Un espectacle de caire pedagògic. “Volem aconseguir que els nens i nenes s’interessin pel teatre, per les històries i els personatges que ens ofereix, plens d’humanitat i que a través d’ells puguin reconèixer i aprendre temes diversos: les emocions, el gust pels llibres, per la paraula, la llengua, els valors, les relacions...i fer-ho com ho hem fet fins ara. D’una manera senzilla i directe, molt màgic”, diuen des del Centre.
 
Organitza l’Institut del Teatre, Centre d’Osona amb la col•laboració de l’Ajuntament de Vic.
 
Un dels tallers dels cursos de l'Institut del Teatre