El pastisser d’Osona i guanyador del World Chocolate Master, Lluc Crusellas, protagonitza un nou monogràfic de PastryRevolution (Montagud Editores) amb una seixantena de creacions inèdites. Es tracta d’un volum de 180 pàgines on es poden trobar postres de restaurant, masses, peces de pastisseria individual o cassoletes, amb l’objectiu d’homenatjar la tradició.
Al monogràfic surten representades per estacions de l’any, amb una picada d’ullet al Nadal. Javi Antoja de la Rosa firma la direcció de l’exemplar, amb fotografies de Mikel Ponce i la coordinació editorial d’Alba Llacera. També compta amb diferents veus del sector com les d'Eric Ortuño (L’Atelier), Josep Maria Rodríguez (La Pastisseria) o Ramón Riera (La Crossandra), entre d’altres.
Lluc Crusellas protagonitza el nou monogràfic de «PastryRevolution»
L’osonenc va guanyar el World Chocolate Master amb una de les seves obres
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 31 d’agost de 2023 a les 18:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 de maig i 1 de juny