Ja és als punts de distribució habitual el número 23 de Retalls de Cultura, la revista de cultura, oci i turisme del Ripollès, Osona i la Garrotxa,.
Un dels reportatges d'aquesta edició ens anticipa els principals actes de l'Any Albéniz, en el qual Camprodon homenatja el compositor que va morir just fa cent anys. La música és el fil conductor d'aquest número ja que s'entrevista al duet ripollès, Mecànica Orgànica, format per Arnau Tintó (Mecatxis) i Gemma Arimany.
Fora de la comarca, l'obagaddel castell de Montesquiu (el Bisaura, Osona) i Castellfollit de la Roca (la Garrotxa) són les dues propostes d'aquest número. La cita imprescindible amb en Tanoka i Tonet, obra del dibuixant Xevi Domínguez, aborda l'apagada analògica i l'arribada de la TDT. Allò "d'una tele sense TDT no és..."
El Retalls també ha celebrat el seu segon aniversari fent un salt a la xarxa social del moment, el Facebook, pots fer-te'n fan!
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Nani Roma i el maldecap del fill amb cadira de rodes: «Haurà de fer classe amb 36 companys» Redacció
-
-
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
Publicat el 05 de juny de 2009 a les 21:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Música i patrimoni es fusionen a Rupit i Pruit amb El So de les Pedres
-
Cultura i Mitjans La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Cultura i Mitjans Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Cultura i Mitjans Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Cultura i Mitjans Un Rodafolk més popular que mai