Ja és als punts de distribució habitual el número 23 de Retalls de Cultura, la revista de cultura, oci i turisme del Ripollès, Osona i la Garrotxa,.
Un dels reportatges d'aquesta edició ens anticipa els principals actes de l'Any Albéniz, en el qual Camprodon homenatja el compositor que va morir just fa cent anys. La música és el fil conductor d'aquest número ja que s'entrevista al duet ripollès, Mecànica Orgànica, format per Arnau Tintó (Mecatxis) i Gemma Arimany.
Fora de la comarca, l'obagaddel castell de Montesquiu (el Bisaura, Osona) i Castellfollit de la Roca (la Garrotxa) són les dues propostes d'aquest número. La cita imprescindible amb en Tanoka i Tonet, obra del dibuixant Xevi Domínguez, aborda l'apagada analògica i l'arribada de la TDT. Allò "d'una tele sense TDT no és..."
El Retalls també ha celebrat el seu segon aniversari fent un salt a la xarxa social del moment, el Facebook, pots fer-te'n fan!
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juny de 2009 a
les 21:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
