L'òpera arriba a l'Atlàntida de la mà del mestre Shakespeare

“Roméo et Juliette”, aquest diumenge amb l’Orquestra Simfònica del Vallès i el Cor d'Amics de l'Òpera de Sabadell.

Publicat el 04 de maig de 2012 a les 17:10
Dins el cicle Òpera a Catalunya, arriba a l’Atlàntida de Vic “Roméo et Juliette”, una obra basada en el famós drama homònim de Shakespeare que es desenvolupa a Verona, Itàlia, durant el segle XIV. L’òpera, que anirà a càrrec de l’Orquestra Simfònica del Vallès i el Cor d'Amics de l'Òpera de Sabadell, es podrà veure aquest diumenge, dia 6 de maig, a partir de les 6 de la tarda.

Estrenada a París l’any 1867, “Roméo et Juliette” és d’una gran qualitat compositiva i instrumental, i va representar el primer èxit rotund en la carrera del compositor francès Charles Gounod. Una de les peces més conegudes de l’obra és “Je veux vivre”, que canta Juliette.

En la versió que es podrà escoltar a L’Atlàntida, el paper de Roméo va a càrrec d’Albert Casals i el de Juliette, de Maite Alberola, dos dels joves valors catalans més consolidats en el camp de la lírica.

Compra d’entrades