Manlleu convoca una nova edició del Concurs de Dibuix Manga. En la 17a edició, la temàtica és l'Steampunk, un subgènere de fantasia i ciència-ficció que s'ambienta en l'època on predominaven les màquines de vapor.
Els treballs es poden entregar fins el 30 d'abril i la cerimònia d'entrega de premis tindrà el 12 de juny. Podeu consultar les bases per a la convocatòria en aquest enllaç. Com cada any, hi haurà premis en metàl·lic, lots de Manga i Anime, vals de regal, entrades pel saló del Manga de Barcelona i material de dibuix pels guanyadors del concurs.
El concurs està organitzat per l'estudi Tres Llunes, La Font 23 i el servei de Joventut de l'Ajuntament de Manlleu i rep el suport de Vicens Piera, Ficomic, Norma Editorial, Estudi Xevidom, Escola Joso, Kritic Còmics, Abacus, Panini Còmics i Selecta Vision d'entre d'altres.
L'«Steampunk» marca la temàtica del Concurs de Dibuix Manga a Manlleu
Cultura i Mitjans
Fins el 30 d'abril es podran entregar les obres als premis de la 17a edició
ARA A PORTADA
-
Societat CCOO i UGT donen suport a l'aturada de les càrnies i faran una manifestació unitària a Vic per l'11-N ACN
-
-
Societat L'Hospital de Vic, premiat per l'aposta d'humanitzar l'atenció infantil Irene Giménez i Vinyet
-
-
Societat El Govern inverteix 4 milions d'euros a modernitzar la planta de tractament de residus de Vic ACN
Publicat el
12 de febrer de 2022 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de novembre
-
Cultura i Mitjans
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Cultura i Mitjans
Què fer per la Castanyada 2026 a Osona i el Lluçanès?
-
Cultura i Mitjans
Jornades Miquel Martí i Pol 2026: una programació que connecta poesia, música, educació i territori
-
Cultura i Mitjans
Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic
