Manlleu ha acabat el 2010 amb 10 punts de connexió gratuïta a Internet distribuïts per tota la ciutat, en el marc de la xarxa ciutadana sense fils manlleuconnecta. A l’estiu de 2010 hi havia punts de connexió a l’espai de la Biblioteca Bisbe Morgades, l’espai de la Biblioteca Mossèn Blancafort, l’embarcador del Ter, el Casal Cívic Frederica Montseny i el punt TIC elCanal. I, més endavant, es van ampliar els espais on poder gaudir d’una connexió gratuïta a la xarxa als jardins de Can Puget, la piscina municipal, el pavelló municipal, el Si-dral i l’auditori Roca del Museu Industrial del Ter.
Una de les novetats d’aquest any és la incorporació d’un nou punt de connexió gratuïta a Internet al nou Mercat Municipal de Manlleu, situat al barri de l’Erm, que es podrà començar a utilitzar quan s’inauguri l’equipament, previst per al segon trimestre de l’any. Aquesta actuació ha estat possible gràcies a la Llei de barris i al Fons Europeu de Desenvolupament Regional.
Els 10 punts de connexió han tingut un total de 1.266 usuaris inscrits i de 13.312 connexions anuals. L’espai que ha tingut més quantitat de connexions és el Casal Cívic Frederica Montseny i la mitjana de connexions diàries en els espais és de 36. L’octubre de 2010, gràcies a l’ampliació del nombre de punts de connexió, va ser el mes que va obtenir un major nombre de connexions, arribant a les 73.
La instal•lació d’aquests punts de connexió a la capital del Ter respon a una actuació dirigida a incorporar les noves tecnologies en els equipaments municipals i així apropar-les a tota la ciutadania. Aquesta actuació s’emmarca dins les actuacions finançades a través de l’Eix I del projecte del FEDER, que s’ha atorgat a l’Ajuntament de Manlleu i que inclou diferents accions adreçades a fomentar l’administració electrònica i l’accés a les tecnologies de la informació i la comunicació per a tots els públics.
Manlleu acaba l’any amb 10 punts de connexió gratuïta a Internet
En el marc de la xarxa manlleuconnecta. Aquest any s’incorporarà un nou punt al nou Mercat Municipal de Manlleu.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2011 a
les 19:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Cultura i Mitjans Un acord «in extremis» evita el tancament del monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans
Fillas de Cassandra, Anna Andreu i Cia. Manolo Alcántara actuaran al Cantilafont
-
Cultura i Mitjans
Música, art i patrimoni s'uneixen per celebrar els 10 anys del «So de les Cases» de Vic
-
Cultura i Mitjans
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
