
Divendres vinent, dia 17 de juny, començaran els actes que es porten a terme a Manlleu entorn la diada de Sant Joan per promoure la cultura i les tradicions populars catalanes: el Tradifoc 2011. La festa està organitzada conjuntament per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Manlleu i diverses entitats de Manlleu.
L'inici del Tradifoc 2011 es farà amb el pregó, que tindrà lloc el dia 17, a les 20:30 hores, a la sala d'exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, 1-3), a càrrec de Jaume Gaspar Deloncle, director del Museu d'Història de la Catalunya del Nord "El Castellet" de Perpinyà. L'acte es clourà amb una actuació musical a càrrec d'alumnes de l'Escola El Carme-Vedruna.
Els actes més destacats són el dia 23 de juny, amb l'encesa de la Flama davant del monument dels Països Catalans, a les 10 del matí, i, a les 9 del vespre, el sopar popular de revetlla a l'embarcador del Ter, amb la rebuda de la Flama del Canigó i l'encesa d'una foguera enmig del riu Ter, l'actuació de la Colla Gegantera i Grallera de Manlleu, exhibicions castelleres i de sardanes, i ball de revetlla.
El dia de Sant Joan a les 7 del vespre hi haurà un concert i ball amb el grup Guirigall i berenar amb "sucamuia". I el diumenge 26 de juny se celebrarà l'Aplec de la Sardana al passeig del Ter.
-------------------
GALERIES DE FOTOS DE LA FLAMA DEL CANIGÓ
Galeries de fotos 2010
- Arribada de la Flama del Canigó a Manlleu
- Arribada de la Flama del Canigó a Vic
- Arribada de la Flama del Canigó a Campdevànol
- Arribada de la Flama del Canigó a coll d'Ares
Galeries de fotos 2009
- Arribada de la Flama del Canigó a Manlleu
- Arribada de la Flama del Canigó a Vic
- Arribada de la Flama del Canigó a Prats de Lluçanès
- La Flama del Canigó a coll d'Ares
- Rebuda de la Flama a Ripoll
- Fogueres de Ripoll
- Rebuda de la Flama a Molló
Galeries de fotos 2008
- Acte de la Flama del Canigó a coll d'Ares
- Rebuda de la Flama a Sant Joan de les Abadesses
