Aquest divendres, dia 4 de març, tindrà lloc a la sala d’exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, 1-3), la lectura del veredicte i el lliurament de premis del XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu, a partir de dos quarts de 9 del vespre.
En l’acte hi participaran l’alcalde de Manlleu, Pere Prat, el regidor de Cultura de l’Ajuntament, Josep Mas, i les membres del jurat Pilar Cabot, Josefa Contijoch, Montserrat Llorens i Rosa Sayós, totes vinculades al món de les lletres i de la literatura.
Aquest any, 83 treballs opten als dos premis que es concedeixen a les millors obres literàries presentades. El primer guardó està dotat amb 1.000 euros, i el segon, amb 500 euros. Les membres del jurat han valorat molt positivament l’alt nivell dels treballs seleccionats i presentats.
Un cop acabat el lliurament dels premis s’inaugurarà l’exposició “Detalls”, de dones artistes manlleuenques.
El XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu té l’objectiu de retre homenatge a la literatura com a vehicle de l’expressió humana, i s’emmarca dins els actes programats a la capital del Ter amb motiu del Dia Internacional de la Dona.
Manlleu lliura el Premi de narrativa Frederica Montseny
L’acte tindrà lloc aquest divendres a Can Puget.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2011 a les 18:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Cultura i Mitjans Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 d'agost
-
Cultura i Mitjans Tona es prepara per a la Festa Major d'Estiu
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de juliol