Aquest divendres, dia 4 de març, tindrà lloc a la sala d’exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, 1-3), la lectura del veredicte i el lliurament de premis del XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu, a partir de dos quarts de 9 del vespre.
En l’acte hi participaran l’alcalde de Manlleu, Pere Prat, el regidor de Cultura de l’Ajuntament, Josep Mas, i les membres del jurat Pilar Cabot, Josefa Contijoch, Montserrat Llorens i Rosa Sayós, totes vinculades al món de les lletres i de la literatura.
Aquest any, 83 treballs opten als dos premis que es concedeixen a les millors obres literàries presentades. El primer guardó està dotat amb 1.000 euros, i el segon, amb 500 euros. Les membres del jurat han valorat molt positivament l’alt nivell dels treballs seleccionats i presentats.
Un cop acabat el lliurament dels premis s’inaugurarà l’exposició “Detalls”, de dones artistes manlleuenques.
El XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu té l’objectiu de retre homenatge a la literatura com a vehicle de l’expressió humana, i s’emmarca dins els actes programats a la capital del Ter amb motiu del Dia Internacional de la Dona.
Manlleu lliura el Premi de narrativa Frederica Montseny
L’acte tindrà lloc aquest divendres a Can Puget.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2011 a les 18:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona
-
Cultura i Mitjans Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum
-
Cultura i Mitjans Dia Internacional dels Museus 2025: així ho viuran els equipaments d'Osona
-
Cultura i Mitjans El Festival de Música de Sant Pere de Casserres tanca amb èxit una edició renovada