Aquest divendres, dia 4 de març, tindrà lloc a la sala d’exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, 1-3), la lectura del veredicte i el lliurament de premis del XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu, a partir de dos quarts de 9 del vespre.
En l’acte hi participaran l’alcalde de Manlleu, Pere Prat, el regidor de Cultura de l’Ajuntament, Josep Mas, i les membres del jurat Pilar Cabot, Josefa Contijoch, Montserrat Llorens i Rosa Sayós, totes vinculades al món de les lletres i de la literatura.
Aquest any, 83 treballs opten als dos premis que es concedeixen a les millors obres literàries presentades. El primer guardó està dotat amb 1.000 euros, i el segon, amb 500 euros. Les membres del jurat han valorat molt positivament l’alt nivell dels treballs seleccionats i presentats.
Un cop acabat el lliurament dels premis s’inaugurarà l’exposició “Detalls”, de dones artistes manlleuenques.
El XVII Premi de narrativa Frederica Montseny de Manlleu té l’objectiu de retre homenatge a la literatura com a vehicle de l’expressió humana, i s’emmarca dins els actes programats a la capital del Ter amb motiu del Dia Internacional de la Dona.
Manlleu lliura el Premi de narrativa Frederica Montseny
L’acte tindrà lloc aquest divendres a Can Puget.
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 03 de març de 2011 a les 18:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 de maig i 1 de juny