Diumenge, 23 d’octubre a les 6 h, a la Sala 2 Joaquim Maideu del teatre Atlàntida de Vic, Maria del Mar Bonet i Manel Camp compartiran de nou escenari per commemorar l’exitosa tanda de recitals que estrenaven fa més de 20 anys al Teatre Lliure de Gràcia. El repertori portat a terme en aquest teatre va donar lloc a la posterior elaboració d’un disc: “Ben a prop”.
“Blaus de l’ànima: més de 20 anys ben a prop" és el títol d’aquest aniversari que enllaça passat i present i que consolida la complicitat artística del duet, que torna per a compartir-ho, en aquesta ocasió a L’Atlàntida.
Maria del Mar Bonet i Manel Camp, junts de nou
El duet torna a compartir escenari després de 20 anys.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2011 a les 17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de maig
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans «El So de les Cases» incorpora l'Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic com a nou espai per concerts
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona