Coincidint amb l'arribada de la tardor, aquest diumenge, 27 de setembre, l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona celebra una nova edició del programa Viu el parc, amb la matinal que tindrà lloc al parc de la Font Trobada de Folgueroles.
La matinal del parc ofereix, a partir de les 10:30 h, un programa d'activitats, amb bones i interessants propostes, com tallers ambientals, música, contes i narracions, a més de jocs d'aventura amb un rocòdrom, un pont penjant i una tirolina.
L'activitat de la jornada es complementa amb una lectura de poemes de mossèn Cinto Verdaguer, organitzada per la Casa Museu Verdaguer, i amb un final de festa amb el grup de música de carrer l'Os Pedrer, que convida tothom a ballar.
Matinal al parc de la Font Trobada de Folgueroles
Tallers, contes, poesia i jocs d’aventures, entre d’altres
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2015 a les 15:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Tot el que has de saber del Mercat Medieval de Vic
-
Cultura i Mitjans
La Fira de l'Avet d'Espinelves espera superar els 120.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
Oques Grasses faran un últim concert a Vic abans del comiat a l'Estadi Olímpic
-
Cultura i Mitjans
Vic es vesteix de Nadal
-
Cultura i Mitjans
Bona acollida de La Prèvia del Medieval de Vic
