La junta de govern del Museu Episcopal de Vic (MEV) ha nomenat aquest dimarts Oriol Picas Riera com a nou director. Picas substitueix Josep Maria Riba, que ostentava el càrrec des del desembre del 2004 . El febrer d'enguany, va ser nomenat vicari general de la diòcesi de Vic, és a dir, la mà dreta del Bisbe de Vic, Romà Casanova.
Tal com explica el museu en una nota, aquesta proposta s'ha aprovat per unanimitat de tots els membres del patronat i s'hi ha arribat després d'un procés intern de selecció de candidats possibles. La presentació als mitjans de comunicació del nou director es farà en una roda de premsa aquest dijous, 11 de novembre.
Picas és llicenciat en Història de l'Art i postgrau en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona (UB). Ha treballat a l'àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona i també del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat.
Nomenen Oriol Picas com a nou director del Museu Episcopal de Vic
La junta l'ha escollit per unanimitat i agafa el relleu a Josep Maria Riba, actual vicari general de la diòcesi de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2021 a
les 15:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Ramon Mas publica un assaig poètic i filosòfic que reflexiona sobre la pèrdua de les persones estimades
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 29, 30 i 31 de maig
-
Cultura i Mitjans El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Cultura i Mitjans Un acord «in extremis» evita el tancament del monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans
Fillas de Cassandra, Anna Andreu i Cia. Manolo Alcántara actuaran al Cantilafont
