Olost ha encetat l'agost i de retruc la festa major. Des de principis de mes ha anat celebrant diverses activitats, com el campionat de botifarra o la caminada nocturna.
Però no és fins aquest dijous, que es dona el tret de sortida oficialment amb el pregó. Anirà a càrrec del periodista Quico Sallés.
A partir d'aquí, es desenvoluparan les principals activitats com el Cinema a la fresca, el Correfoc, la cronoescalada, el sopar popular, la ballada de gegants o els espectacles i concerts per a tots els públics.
L'extensa programació acabarà el dimarts, 16 d'agost, amb el concert d'havaneres. Podeu consultar tota la programació en aquest enllaç.
Olost està de festa major
Fins al 16 d'agost, el municipi del Lluçanès organitza una trentena d'activitats
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 09 d’agost de 2022 a les 13:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de setembre