
El Programa Viu el parc del Parc Natural del Montseny, que enguany ja ha arribat a la divuitena edició, celebra aquest cap de setmana la Gran Festa del parc, amb la ja tradicional Trobada de Clowns, com a plat fort, al municipi del Brull.
En Marcel Gros, ens donarà la benvinguda i donarà pas a les actuacions de Misto Garibaldi i Claret Clown, dos veterans del món de la rialla que ens demostraran que estan en plena forma.
La tradicional enlairada d’estels no hi faltarà i la novetat de la jornada serà un taller d’estels, a càrrec de la Cia. Fes-t’ho com vulguis, renovat i més participatiu, on hi podran participar fins a 250 nens i nens. Ja sabeu que podeu portar els vostres estels.
Després del dinar de carmanyola (això vol dir que cadascú l’ha de dur!), de les 15 h a 17 h podreu participar en el Taller de circ de Desastrosus Cirkus.
- Veure fotos, 2009 (Lurdes López)
- Veure fotos, 2008
Pallassos i estels posen color al Parc del Montseny
El Brull acull una nova edició de la Trobada de Clowns.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2010 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 de maig
-
Cultura i Mitjans
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Cultura i Mitjans
Festa Verdaguer 2026: Folgueroles i Barcelona reivindicaran el poeta «més rebel» amb més de 30 actes
-
Cultura i Mitjans
Els fogons de Can Fabes reviuen a Tona per retre homenatge al cuiner Santi Santamaria
-
Cultura i Mitjans
Una desena de xefs amb estrelles Michelin es reuneixen a Can Jubany per retre homenatge a Santi Santamaria
-
Cultura i Mitjans
Sant Jordi a Vic, una diada de llegenda
