L'entrenador del Barça, Pep Guardiola, participarà en el llibre d'homenatge a Miquel Martí i Pol “Tribut de sorra i fulles” de l'Editorial Mediterrània. L’obra inclou poesies, fotografies i un disc. El proper 14 de desembre s’estrenarà al web i el canal YouTube d'Editorial Mediterrània el videoclip del grup Mokodude i Josep Guardiola, inclòs en el CD del llibre.
“Tribut de sorra i fulles” és un llibre d'Àlex Carmona i Maria Dolça Manubens amb pròleg de Lluís Llach. Segons els autors "es tracta d'un humil homenatge a un dels grans poetes catalans del segle XX".
En aquest llibre, hi trobareu un recull de 14 poemes de Miquel Martí i Pol musicats per diferents grups i músics exclusivament per aquest tribut a més de fotografies realitzades per l’Àlex Carmona durant les gravacions de cada cançó.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de desembre de 2011 a les 13:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Cultura i Mitjans
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
