Pep Poblet juga amb tots els sons del saxo

Publicat el 09 de juny de 2010 a les 16:42
El passat dimarts dia 8 de juny, va tenir lloc a la botiga Idees de Vic la presentació de “Saxology”, el darrer treball del músic Pep Poblet. A la presentació/roda de premsa s’hi van aplegar més d’un centenar de persones, entre periodistes, amics i companys de professió que van voler acompanyar el saxofonista en aquest darrer projecte. Un projecte que l’autor va definir com a innovador per la manera com s’ha anat gestant aquest disc, ja que tota la producció i el dia a dia de treball, s’ha pogut anar seguint a través del seu blog.

Poblet també va agrair la col•laboració de professionals i empreses que han donat suport i que han fet possible en aquest temps actual tirar endavant un disc d’aquestes característiques.

Aquest nou treball és el disc més de laboratori de Pep Poblet i Xavi Ibáñez, on han treballat el so dels diferents saxos, jugant amb ells i sobre ells, fent el disc més “de saxo” que han fet en aquests 11 anys de treball conjunt. S’hi pot trobar, tota la varietat de saxos, el so, la versatilitat de l’instrument, sobreposant-se els uns sobre els altres, agafant el paper de solista i més tard multiplicar-se sobre ell mateix, o escoltar com sona un saxo via telèfon. Subtils veus, precioses guitarres, teclats envolvents són exemples del que es pot escoltar en aquest nou disc. 10 temes de composició d’ambdós artistes, on mica a mica, i disc rere disc, van posicionant-se en el món del “Smooth Jazz”.

El disc es pot trobar a partir d’avui a les botigues habituals i a més al web peppoblet.com, on es pot rebre a qualsevol lloc del món signat per l’artista.

La presentació dels disc va cloure, com era d’esperar, amb l’actuació d’un entregat Pep Poblet que va delectar el públic assistent amb els temes d’aquest darrer treball.

- Més informació, al web de Pep Poblet

Pep Poblet va presentar el seu darrer treball a la botiga Idees de Vic. Foto: Difucor

Pep Poblet va presentar el seu darrer treball a la botiga Idees de Vic. Foto: Difucor

Pep Poblet. Foto: Difucor