ICV d’Osona participa activament en la campanya de recollida de signatures de suport a la Iniciativa Legislativa Popular “Per una Televisió Sense Fronteres’’, a través del web www.televisiosensefronteres.cat/
La campanya, impulsada per Acció Cultural del País Valencià, compta amb el suport i la implicació de sindicats, partits i associacions i té com a objectiu recollir 500.000 signatures de suport a l’aprovació de la llei que ha de permetre evitar l’intent de tancament de TV3 al País Valencià i aconseguir el reconeixement dels espais de comunicació català, gallec i basc.
La recollida de signatures s’ha iniciat aquesta setmana i s’allargarà fins al mes de març de 2010. A la web d’Iniciativa www.iniciativa.cat/osona podeu trobar els punts on es pot signar.
«Per una Televisió Sense Fronteres, per TV3 al País Valencià»
ICV d’Osona recull signatures de suport a la Iniciativa Legislativa Popular.
Ara a portada
Publicat el 15 de setembre de 2009 a les 15:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA