El proper divendres, dia 3 de setembre, el Teatre de Gràcia de Manlleu oferirà a les 10 de la nit la pre-estrena de la nova obra del gironí Nando Massaneda, “Sensacions profundes”. Després de l’èxit obtingut amb “Qui porta la truja a menar”, “De cap a nap i de nap a peus” i “El sermó de mossèn Sopes”, Massaneda presenta una nova obra en format de comèdia on el protagonista s’enfonsa en la seva pròpia decadència de l’inconscient, una tragèdia on el públic espectador de ben segur s’hi sentirà identificat.
Aquesta comèdia, que s’estrenarà el 10 de setembre al Nou Teatre de Bescanó, ha estat concebuda conjuntament amb Esteve Martín, que ha portat la codirecció i la posada en escena.
L’entrada anticipada ja es pot comprar a la llibreria Jordà (carrer del Pont, 11 - 938513804) per un import de 8€; i a taquilla per 10€.
Nando Massaneda és fundador de diversos grups de teatre i espectacles, ha representat 32 obres de teatre, 38 espectacles musicals i sis obres pròpies. L’actor gironí ha dirigit més de 30 espectacles de tot tipus i ha escrit diverses comèdies, com ara “Aquella Festa Major” (1998) que va presentar als Premis Recull de Blanes o la versió dels “Pastorets - Betlem any zero” (2000).
- Anar al web de Nando Massaneda
Pre-estrena del nou espectacle de Nando Massaneda a Manlleu
Cita amb l’humor, aquest divendres al Teatre de Gràcia.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 31 d’agost de 2010 a les 16:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»