El X MAV, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol, presenta una edició on potencia les produccions del territori, reforça el caràcter internacional en les propostes musicals i manté els muntatges multidisciplinaris, la dansa i la narració com a eixos principals de la seva programació.
D’aquesta manera el MAV presenta una producció osonenca “Autopista a la glòria”, una producció ripollesa Stan & Owsky, la banda francesa Bratsch, la cantant argentina Sofia Rei Koutsovitis, el circ contemporani d’Àticus tilt, la narració del grup Arte Zaguán d’uruguai i la critica politica de Zitzània Teatre. En la seva desena edició el MAV concentra tota la seva activitat en només dos dies, el divendres i el dissabte.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats Irene Giménez Vinyet
-
-
Cultura i Mitjans El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
07 de juliol de 2009 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
24 entitats de l'economia social i solidària d'Osona i el Lluçanès participaran en la fira alTERna't a Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas
-
Cultura i Mitjans
La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic
-
Cultura i Mitjans
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe
