Quedem?
Activitats de lleure per veure Osona amb uns altres ulls
Diissabte 9 de maig de 2009 , a la qual podeu inscriure-us al telèfon 93 885 22 44 o al correu quedemosona@omnium.cat
FEM CAMÍ VORA TER: DE MANLLEU A MASIES DE RODA
(dificultat baixa)
Aprofitant la primavera volem dedicar una nova jornada a conèixer un altre indret de l'entorn natural de la nostra comarca. De mans del Grup de defensa del Ter (GDT), entitat ecològica i social que promou nous models de desenvolupament respectuosos amb el medi ambient, descobrirem un dels camins que voregen el riu Ter
On quedem?
A l'estació d'autobusos a Vic i davant el Museu Industrial del Ter a Manlleu
Quan quedem?
Dissabte 9 de maig de 2009 a les 9:30 del matí a Vic i a les 9:55 a Manlleu
Durada aproximada: 4 h
Hi col·labora: Grup de Defensa del Ter
TOTES LES ACTIVITATS SÓN GRATUÏTES
www.quedem.omnium.cat
quedemosona@omnium.cat
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de maig de 2009 a
les 14:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
