L'espectacle anirà a càrrec de l'Esbart Dansaire Montgrí, la Cobla Genisenca de Taradell, la Cobla Tres Quartans de Tarí i la Colla Sardanista Continuitat. Per acabar la festa, també hi haurà una audició de sardanes amb la Genisenca.
"Trencats i seguits" vol mostrar com eren les danses populars que han estat el precedent de la sardana actual i veure de quina manera aquella primitiva sardana, música i dansa ha evolucionat fins arribar al segle XXI. La seqüència històrica es condueix amb títols i autors representatius de les diferents èpoques. Els dansaires adeqüen la seva forma de ballar a cada moment històric i així fins arribar al moment actual.
L'espectacle té un sentit divulgatiu perquè pretén mostrar a tothom què és la sardana, d'on ve i on va; un sentit didàctic i pedagògic, per disposar d'una eina més a l'abast de monitors, mestres i educadors, i ensenyar aquest ball popular més difós, a gent de totes les edats i condicions socials.
Altres activitats
El proper 23 d'abril, l'emissora municipal de Taradell celebrarà el seu 24è aniversari i, com sol ser habitual, ho ha organitzat un seguit d'actes. A banda de l'espectacle sobre la història de la sardana, aquest dissabte, Ràdio Taradell emetrà el 21 d'abril la seva programacióen directe durant tot el dia des dels jardins del Centre Cultural Costa i Font i, a la nit, portarà la Festa Jove a la Carpa de Can Costa. A més, l'emissora prepara també altres sorpreses pel 21, 22 i 23 d'abril.