Sant Pere Casserres i Vic apareixen en un impressionant vídeo de Catalunya vista des de l'aire
El treball és obra del prestigiós fotògraf Arthus Bertrand
ARA A PORTADA
-
«El futur de la producció de continguts audiovisuals serà cada cop més global, tecnològic i divers» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern declara l'emergència per a les actuacions per frenar la pesta porcina Bernat Surroca Albet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 07 de gener de 2015 a les 18:39
Actualitzat el 08 de gener de 2015 a les 11:21
'Catalunya vista del cel per Yann Arthus-Bertrand' (La Catalogne vue du ciel) és un projecte de col·laboració entre el fotògraf Yann Arthus-Bertrand i Turisme de Catalunya. El prestigiós fotògraf ha enregistrat el vídeo des del cel de la geografia catalana amb imatges espectaculars en les quals hi ha, entre d’altres, les agulles de Montserrat, els castellers, el Parc d’Aigüestortes i la regularitat de l’Eixample. També hi apareix la plaça Major de Vic i Sant Pere Casserres.
Yann Arthus-Bertrand ens ofereix un viatge sobre la geografia catalana a través d'imatges d'un territori divers i variat des de l’angle que ofereix la vista aèria: des dels monuments com la Sagrada Família fins el Camp Nou o des del vessant nord del Cadí a les imatges de la costa catalana.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Tot el que has de saber del Mercat Medieval de Vic
