Sant Pere Casserres i Vic apareixen en un impressionant vídeo de Catalunya vista des de l'aire
Cultura i Mitjans
El treball és obra del prestigiós fotògraf Arthus Bertrand
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
07 de gener de 2015 a
les 18:39
Actualitzat el
08 de gener de 2015 a les
11:21
'Catalunya vista del cel per Yann Arthus-Bertrand' (La Catalogne vue du ciel) és un projecte de col·laboració entre el fotògraf Yann Arthus-Bertrand i Turisme de Catalunya. El prestigiós fotògraf ha enregistrat el vídeo des del cel de la geografia catalana amb imatges espectaculars en les quals hi ha, entre d’altres, les agulles de Montserrat, els castellers, el Parc d’Aigüestortes i la regularitat de l’Eixample. També hi apareix la plaça Major de Vic i Sant Pere Casserres.
Yann Arthus-Bertrand ens ofereix un viatge sobre la geografia catalana a través d'imatges d'un territori divers i variat des de l’angle que ofereix la vista aèria: des dels monuments com la Sagrada Família fins el Camp Nou o des del vessant nord del Cadí a les imatges de la costa catalana.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
