El Cicle de música clàssica SPT, a Sant Pere de Torelló, torna aquest divendres, 9 d’octubre, a les 9 del vespre. Serà amb el Brossa Quartet de Corda i la cantant Judit Neddermann, que oferiran un programa dedicat al compositor romàntic Franz Schubert (1797-1828).
Aquest cicle és un projecte creat l'any 2013 i que es plantejava com una petita sèrie de concerts amb caràcter bianual al poble de Sant Pere de Torelló. El preu de les entrades es destina, en cada un dels concerts, a una causa solidària concreta.
Un dels principals objectius d'aquest cicle és oferir la possibilitat d'assistir a un concert d'aquesta temàtica al mateix municipi i donar resposta als músics locals i dels territoris més propers pensant que és una bona manera que puguin mostrar-se davant "un públic de casa". Les escoles de música locals han estat espais d'aprenentatge de molts d'aquest joves talents que actualment estan treballant professionalment de la música.
En aquesta segona edició els concerts es faran també a l'església parroquial i el preu de l'entrada serà totalment voluntari. Els beneficis, i seguint amb la línia de la primera edició, aniran destinats a una causa solidària.
En concret, enguany es destinaran els diners al projecte de creació d'una escola a Rwanda, al poble d'on era fill mossèn Walens Bisabwimana, que va morir ara fa dos anys. Es dóna el cas que en la primera edició, ja es va fer una aportació al poble rwandès, concretament per a un projecte de compra de cabres per a les famílies més necessitades.
L'últim dels tres concerts que integren aquest cicle destinarà al seva recaptació a La Marató de TV3, que aquest any es celebrarà el diumenge 13 de desembre.
Sant Pere de Torelló engega el Cicle de música clàssica
Brossa Quartet de Corda i Judit Neddermann, aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2015 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Cultura i Mitjans
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Cultura i Mitjans
Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló bat rècord de participació amb més de 170 pel·lícules inscrites
-
Cultura i Mitjans
El Grup de Defensa del Ter organitza un aplec per visibilitzar la campanya «Portem Patel a judici»
