El proper dimarts 3 de novembre, l’Ajuntament de Sant Quirze de Besora organitza la conferència “El president Macià” en motiu del 150è aniversari del seu naixement.
L’encarregat d’aquesta ponència serà l’historiador i catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Josep Maria Solé i Sabatè.
L’acte commemoratiu de l’Any Macià (1859-1933) es durà a terme a les 20 hores a la Sala d’actes de la Caixa Manlleu de Sant Quirze de Besora.
Sant Quirze de Besora celebra l'any Macià
Amb una conferència a càrrec de l'historiador Josep Maria Solé.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2009 a les 11:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans «El So de les Cases» incorpora l'Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic com a nou espai per concerts
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona