La 3a edició de “Celebrem junts el Nadal” torna a unir Santa Eugènia de Berga, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta per celebrar plegats les festes del 27 al 30 de desembre. L'objectiu central de la proposta és mancomunar serveis i activitats per realitzar projectes més ambiciosos i alhora optimitzar recursos.
L'espectacle infantil a càrrec de La Fletxa Blava serà l'encarregat d'obrir el cartell dissabte 27 a Sant Julià de Vilatorta. El dia següent, diumenge, serà el torn de Santa Eugènia, on la companyia Silosenomecuelgo durà a terme un taller de circ. Els menuts podran gaudir d’un altre taller el dilluns al centre cultural de Folgueroles amb La Serpentina, així com de la gimcana pirata que se celebrarà a Calldetenes el dimarts.
Santa Eugènia, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià celebren junts el Nadal
La iniciativa permet optimitzar recursos i organitzar propostes més ambicioses
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2014 a les 18:39
Actualitzat el 23 de desembre de 2014 a les 18:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El COAC acull una exposició amb els dibuixos previs a les pintures de la façana de la Casa Comella de Vic
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de juny
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts i aposta per la nova escena musical en català
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris
-
Cultura i Mitjans Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny