
Un dels poetes més populars i llegits de la poesia catalana, Miquel Martí i Pol, té a partir d'ara un nova versió de les seves paraules musicada. Poesia i música que s'uneixen en l'espectacle “Tot és en tot”. Una proposta artística encapçala per el manresà Santi Arisa, qui n'ha composat la música.
"Tot és en tot" compta amb el jove Cor Coral•lí, cinc intèrprets, diversos instruments d'acompanyament i, també, amb la veu, la guitarra i la direcció a escena del mateix Santi Arisa. A més de l’espectacle, també s’ha enregistrat un disc.
Aquest divendres, dia 4 de juny, es va poder gaudir d’un tastet musical del disc a Vic, en concret, a la llibreria la Tralla. Els assistents van poder sentir les veus de Santi Arisa, Jordi Blanc, Rocio Seligrat i Núria Costa, que van presentar el treball en directe.
- Més informació de Santi Arisa, des del Robot de Nació Digital
- Anar al web de la llibreria La Tralla
