Tot és a punt a Torelló per a l’arribada de Ses Majestats els Reis Mags, Melcior, Gaspar i Baltasar, dijous vinent a la tarda, en una cavalcada que promet ser lluïda com en anys anteriors. La Comissió organitzadora de Reis ho té tot preparat per donar la benvinguda com cal als tres il•lustres personatges.
Aquest dijous, 5 de gener, de dos quarts de 4 a dos quarts de 6 de la tarda, s’instal•larà el Campament Reial en tres ubicacions: la placeta d’en Pujol, la plaça de la Sardana i la plaça Joanot Martorell. Allà, els nens podran lliurar les seves cartes als emissaris reials. Des de dos quarts de 5 de la tarda, la rua d’Ali-Ben-Saïd farà un passant pels carrers del poble.
Aquest any, Melcior, Gaspar i Baltasar han avançat l’hora d’arribada, de manera que faran cap a Torelló a dos quarts de 7 de la tarda. Ses Majestats arribaran en el Tren Reial i seran rebuts per les autoritats municipals a l’estació, on es faran els parlaments de benvinguda. Posteriorment, la cavalcada farà un recorregut que començarà a la plaça de l’Estació i passant per l’avinguda de Rafael de Casanova, avinguda de la Generalitat, plaça Sant Fortià, carrer del Pont, placeta d’en Pujol, carrer Sant Miquel, passatge Barcelona, plaça Nova, passatge Onze de Setembre, carrer Mossèn Parassols, per acabar a la plaça de la Vila. Des del balcó de l’Ajuntament, Ses Majestats faran el seu discurs i s’adreçaran a tots els nens i nenes presents, abans de donar inici la nit més màgica.
Ses Majestats els Reis d'Orient arribaran en tren a Torelló
Cultura i Mitjans
Enguany, Melcior, Gaspar i Baltasar han avançat l’hora del programa.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
03 de gener de 2012 a
les 18:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
