Els Grallers del Gurri de Seva han organitzat pel proper diumenge 22 d’abril, vigília de Sant Jordi, la 2a Diada de Cultura Catalana, que agafa el relleu a la primera edició que es va celebrar el 2009, organitzada en aquell cas pel Punt Jove, amb l’Anna Viladelbosch i l’Ari Crivillé al capdavant.
La jornada d’aquest any comptarà amb la presència de Geganters i Grallers que faran una cercavila pel poble. També es podrà gaudir de balls tradicionals i d’una exhibició de bitlles catalanes, la presència dels Tonis i jocs per a la mainada.
Al inici de la Diada hi haurà un esmorzar, i al migdia, una arrossada a preus populars. La vetllada s’acabarà amb un concert de música tradicional a la pista poliesportiva a càrrec dels Grallers i Timbalers Ciutat de Vic que oferiran el concert: “La Gralla, 200 anys de cultura i tradició”.
PROGRAMA D’ACTES
A partir de les 10h del matí a la plaça de la Creu:
Plantada de gegants i esmorzar popular.
Cercavila.
Torneig de bitlles catalanes.
Tonis.
Al migdia i a la pista poliesportiva:
Arrossada (preu 8€).
Venda de tiquets fins el 19 d´abril a l´Ajuntament i al Casal de Sant Miquel de Balenyà.
En acabat el dinar:
Concert dels Grallers i Timbalers Ciutat de Vic
“La Gralla, 200 anys de cultura i tradició”
Seva recupera la Diada de la Cultura Catalana
Hi haurà gegants, grallers, balls, bitlles catalanes, jocs per la quitxalla...
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’abril de 2012 a les 19:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025