El Grup Xarxa de Torelló i el Patronat del Teatre Cirvianum organitzen un curs de teatre adreçat a nens/es i joves a partir de 6 anys. El curs començarà el proper 14 d’octubre i es prolongarà fins el mes de juny de l’any vinent.
Els alumnes participants quedaran dividits en grups i treballaran, un cop a la setmana, en sessions d’una hora i mitja. Així, els grups i horaris són:
• De 6 a 9 anys: Curs d’iniciació. Els dijous de 2/4 de 6 a 7 de la tarda.
• De 10 a 12 anys: Curs d’iniciació. Els divendres de 2/4 de 6 a 7 de la tarda.
• De 13 a 15 anys: Curs d’iniciació. Els dijous de 7 a 2/4 de 9 del vespre.
• De 13 a 15 anys: Curs de perfeccionament. Els divendres de 7 a 2/4 de 9 del vespre (cal haver fet cursos anteriors).
• A partir de 16 anys: Taller d’interpretació. Els divendres de 2/4 de 9 a 10 del vespre (cal haver fet cursos anteriors).
Les sessions tindran lloc als annexos del Teatre Cirvianum (amb entrada pel carrer Capsavila, 13).
Les inscripcions, amb places limitades, es poden formalitzar al Punt 16, fins el 13 d’octubre. El preu és de 95 euros per a tot el curs. Per més informació cal adreçar-se al Grup Xarxa (93 859 33 18) o a la regidoria de Cultura (Plaça Jacint Verdaguer, 1 baixos. Tel. 93 859 36 12. A/e: cirvianum@ajtorello.cat. Web: www.teatrecirvianum.cat).
Torelló organitza un curs de teatre adreçat a nens i joves
Cultura i Mitjans
A càrrec del Grup Xarxa de Torelló i el Patronat del Teatre Cirvianum.
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
03 de setembre de 2010 a
les 18:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Cultura i Mitjans
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Cultura i Mitjans
Tornen les Festes de Sant Albert del carrer de Gurb de Vic
-
Cultura i Mitjans
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Cultura i Mitjans Una nova edició del So de les Pedres omple de visitants Rupit i Pruit
-
Cultura i Mitjans La primera edició del Festival Canalla de Vic reunirà editorials, expositors d'il·lustració i autors reconeguts
