Els carrers del centre de Torelló es van convertir dissabte passat en un gran comerç, amb motiu de la celebració de la Botiga al Carrer. En total, van participar en la iniciativa 48 establiments comercials, mentre que al barri de Montserrat la participació va ser més escassa. Feia vuit anys que no se celebrava la Botiga al Carrer a Torelló.
L’activitat comercial es va completar amb activitats lúdiques com un inflable i animació infantil a càrrec del Cercavila del General Bum, Bum, de la companyia Teatre Tot Terreny, o bé el taller infantil “Construïm un llum de paper d’aigua”, a càrrec de l’Escola d’Arts Plàstiques de Torelló.
La valoració de la Botiga al Carrer és positiva, tant des de la regidoria de Comerç com del col•lectiu de botiguers. La iniciativa va donar animació als principals carrers comercials de la població, va fomentar el passeig de la gent, que es va fer notar molt més que no pas un dissabte qualsevol.
Els comerços participants consideren coberts els objectius ja que la Botiga al Carrer els ha fet una promoció notable i els ha aproximat a la població. D’altra banda, també els ha permès augmentar les seves ventes i treure estoc.
Des de la regidoria de Comerç es valora positivament la primera Botiga al Carrer i no es descarta repetir l’experiència, millorada, en properes edicions.
- Més informació de la Botiga al Carrer