Amb l’arribada del juliol torna a la piscina de l’esquirol el cicle Piscin’Art en el qual es combina la música, la poesía i el mim amb prendre la fresca ben aprop de l’aigua. La primera cita és aquest dimarts dia 7 a partir de dos quarts de deu del vespre. Don Fèlix será l’encarregat de traslladar els assistents fins a les platges de Jamaica amb la seva música reggae.
Torna el Piscin’Art a l’Esquirol
El tret de sortida el donarà el reggae de Don Fèlix
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2009 a
les 15:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
