[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VqTk91rq9ck[/youtube]
La Gozadera, de Gente de la Zona i Marc Anthony, continua sent una de les cançons que més sona a les discoteques d'arreu de Catalunya i l'Estat aquest estiu, un any després de la seva estrena.
Ara el grup AlliOli ha volgut fer-ne la seva versió particular en català: La Retrempera. Aquesta formació, que fa més de sis anys que actua damunt dels escenaris, ha transformat la lletra original per convertir-la en una melodia sobre la "revolta del Principat". Entre tots els municipis que hi apareixen també n'hi ha un d'Osona: "Manllleu no hi ha qui el pari".
La tornada, breu i enganxosa, diu així: "Ja ha començat la Retrampera, Girona ens ho ha confirmat. I un arròs amb fava tendre, Hostalric me l'ha regalat. I la tenora seductora, Vallirana ja ha refilat. Tortosa, La Seu i Barcelona és la revolta del Principat".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VMp55KH_3wo[/youtube]
Un municipi d'Osona apareix en la versió catalana de la cançó de «reggaeton» «La Gozadera»
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’agost de 2016 a les 18:11
Actualitzat el 02 d’agost de 2016 a les 18:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una mirada social a la muntanya
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló arrenca amb l'espectacle inaugural dedicat a la regió del Caucas
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 de novembre
-
Cultura i Mitjans
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic reunirà més de 400 artesans, taverners i firaries
-
Cultura i Mitjans
L'ensenyament centrarà l'última sessió del cicle «La ciutat de Vic de més de 50.000 habitants» del COAC
