El proper divendres 15 d’abril, el Museu de l’Art de la Pell de Vic inaugura l'exposició “art, Vic, 1780-1980”. Una mostra que recull la producció artística de la ciutat des de finals del segle XVIII fins a les acaballes del passat segle, amb una representació de pintura, dibuix i escultura que integra els diferents corrents artístics que han caracteritzat la història de l’art al món durant els darrers dos segles, en clau vigatana. Neoclassicisme, pintura romàntica, paisatgisme, retrat, cartells, escultures, per cloure en la més radical modernitat avantguardista del segle XX.
Aquesta exposició estrena un nou espai expositiu, al museu i transforma tot el segon pis del convent del Carme en la major sala d’exposicions temporals de la ciutat.
L'acte tindrà lloc aquest divendres dia 15 d'abril a les 19:30 h. “art, Vic, 1780-1980” romandrà oberta fins al 19 de juny.
Una exposició recull dos segles d’art en clau vigatana
La mostra s’inaugurarà en un nou espai al Museu Art de la Pell.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’abril de 2011 a
les 16:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa una campanya per garantir la presència del català al parc d'atraccions del Mercat del Ram
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Èxit de visitants al Mercat del Ram de Vic tot i l'absència de porcs i vaques
-
Cultura i Mitjans
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Així sona «Virolai», el nou senzill d'Obeses
-
Cultura i Mitjans
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
