El proper divendres 15 d’abril, el Museu de l’Art de la Pell de Vic inaugura l'exposició “art, Vic, 1780-1980”. Una mostra que recull la producció artística de la ciutat des de finals del segle XVIII fins a les acaballes del passat segle, amb una representació de pintura, dibuix i escultura que integra els diferents corrents artístics que han caracteritzat la història de l’art al món durant els darrers dos segles, en clau vigatana. Neoclassicisme, pintura romàntica, paisatgisme, retrat, cartells, escultures, per cloure en la més radical modernitat avantguardista del segle XX.
Aquesta exposició estrena un nou espai expositiu, al museu i transforma tot el segon pis del convent del Carme en la major sala d’exposicions temporals de la ciutat.
L'acte tindrà lloc aquest divendres dia 15 d'abril a les 19:30 h. “art, Vic, 1780-1980” romandrà oberta fins al 19 de juny.
Una exposició recull dos segles d’art en clau vigatana
La mostra s’inaugurarà en un nou espai al Museu Art de la Pell.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2011 a les 16:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de maig
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans «El So de les Cases» incorpora l'Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic com a nou espai per concerts
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona