Aquest dissabte, 13 de juny, tindrà lloc l’estrena de la pel•lícula “El barri és nostre”. La projecció de la pel•lícula es farà a la plaça d’Osona a les 22:00h. L’acte comptarà amb la presència dels actors i les actrius i totes les persones que hi han intervingut, el regidor de Cultura, Xavier Solà, el regidor delegat del Pla de Barris, Josep Rafús, el director de la pel•lícula, Quim Crusellas, i el representant de l’Associació de Veïns i Veïnes del barri d’Osona, Joan Martos.
“El Barri és nostre” és un migmetratge de 45 minuts realitzat amb els veïns del barri d’Osona de Vic, que té per objectiu reforçar la participació ciutadana, l’associacionisme i la cohesió social. És un projecte de l’Ajuntament de Vic i compta amb la col•laboració de l’Associació de veïns del barri d’Osona, la Comunitat de Propietaris de la plaça d’Osona i l’Associació social i cultural de l’Índia a Osona. La realització ha anat a càrrec de Moviola Produccions.
En cas de mal temps, la projecció es farà al Centre Cívic Remei-Estadi, el diumenge, 14 de juny, en dos passis, un a les 18:00 h i un a les 20:00 h. Després de la projecció de la pel•lícula, es farà una foto de grup de tots els participants.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2009 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de febrer
-
Cultura i Mitjans
Carnavals a Osona i el Lluçanès 2026: dates i rues
-
Cultura i Mitjans
Oques Grasses, La Gossa Sorda i Joan Dausà encapçalen el cartell del Cabró Rock de Vic més multitudinari
-
Cultura i Mitjans
Més carrosses i uns 4.900 participants: el Carnaval de Torelló recupera les xifres prepandèmia
-
Cultura i Mitjans
Vic estrena una fira dedicada a l'embotit artesà
-
Cultura i Mitjans
La tòfona negra i el seu univers gastronòmic, protagonistes del Trufforum de Vic

