El pròxim dissabte, dia 9 de maig, Vic acollirà la Festa de la Mobilitat, una activitat organitzada pel consistori infantil d’enguany i la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Vic. La festa començarà amb una gimcana familiar a les 16:00 h des de la plaça del Carbó i està previst que finalitzi a les 18:15 h. Tot seguit, a les 18:30 h a la plaça Santa Eulàlia de Vic tindrà lloc la inauguració oficial de la primera ruta escolar de Vic que engloba gran part del barri dels Caputxins. A més, a les 19:00 h hi haurà, al mateix lloc, el lliurament de premis al grup guanyador de la gimcana.
Destacar que durant la tarda també es portaran a terme diversos tallers vinculats amb la mobilitat a la plaça del Carbó.
L’acte comptarà amb la presència de la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra, i tots els membres del consistori infantil.
RECORDEM
Motiu: Festa de la Mobilitat
Dia: Dissabte, 9 de maig
Hora:
15.30 h: Recollida de les acreditacions de la gimcana
16.00 h: Inici de la gimcana. Plaça del Carbó
18.15 h. Final de la gimcana. Plaça del Carbó
18.30 h. Inauguració de la 1a ruta escolar (PEC). Plaça Santa Eulàlia
19.00 h. Lliurament de premis de la gimcana familiar. Plaça Santa Eulàlia