Víctor Alexandre ha estat guardonat amb el Premi Nacional Lluís Companys l’any 2005. Ha publicat entre d’altres “Jo no sóc espanyol” (1999), “Despullant Espanya” (2001), “Despullats i Senyor President” (2003) i “El cas Carod” (2004).
- Més informació, des del web d’Òmnium Osona
- Bloc de Víctor Alexandre
- Més informació, des del web d’Òmnium Osona
- Bloc de Víctor Alexandre
A la foto de sota, Xavier Solà, que va firmar exemplars del seu llibre "Vint anys de Suplement amb Xavier Solà", el dissabte 21 de juny, a les 19:00 hores, a la Llibreria La tralla de Vic.
"El Suplement" de Catalunya Radio, creat i realitzat per Xavier Sola, es un referent en l'oferta radiofònica del cap de setmana i un deis programes mes escoltats al país. Es va estrenar el setembre de 1988 i s'emet dissabtes i diumenges de 10 del matí a 1 del migdia des de fa 20 anys. Sis hores d'entreteniment, informació, música, col·laboradors, un bon equip i la participació d'oients fidels son els ingredients que, units a la personalitat del seu creador i presentador, conformen un producte fresc, amè, distret, original, interessant i profitós.
