[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DlgudKGLXzE[/youtube]
Gairebé 500 persones han gaudit de les propostes del Festival d'Estiu del monestir Sant Pere de Casserres. Tal com recull el Consell Comarcal d'Osona, es fa una valoració molt positiva de "l'aposta arriscada i trencadora" de l'edició d'enguany, que s'ha celebrat els dissabtes de juliol.
El certamen va començar amb els Vespres Malgastats i l’acte poètic Sarau Malgastat. També hi van passar les osonenques Paula Valls i el Cor Nebbia; i Clara Peya va posar el punt final amb l'espectacle Estómac.
Aquesta edició ha estat marcada per la Covid-19 i totes les mesures de seguretat i d'higiene que s'han hagut de complir. Però, tot i l'aforament limitat, les mascaretes i el gel hidroalcohòlic, queda una bona valoració per part dels organitzadors.
[noticiadiari]2/206898[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
VÍDEO Gairebé 500 assistents gaudeixen del Festival d'Estiu de Sant Pere de Casserres
Cultura i Mitjans
Paula Valls i Clara Peya van encapçalar el cartell dels espectacles al monestir
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
12 d’agost de 2020 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Cultura i Mitjans
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Cultura i Mitjans
24 entitats de l'economia social i solidària d'Osona i el Lluçanès participaran en la fira alTERna't a Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas
-
Cultura i Mitjans
La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic
-
Cultura i Mitjans
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
