[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dDbvRuRyQ_I[/youtube]Vídeo íntegre, d'Osona Stream
La presentació del Carnaval de Terra Endins de Torelló va omplir de gom a gom el Teatre Cirvianum, el passat dissabe, 24 de gener. Al llarg de l’esbojarrada vetllada es van començar a conèixer els plats forts i els detalls més recargolats de l’edició d’enguany: les dates de la festa, que es farà entre el 12 i el 18 de febrer; el cartell, que ha anat a càrrec de Carla Serrat; i qui tindrà l’honor de representar el Rei Carnestoltes, que en aquesta edició tornarà a ser Lluís Moreno, el cap de la brigada municipal que l’any passat ja va assumir el càrrec però va haver de deixar-lo a mig mandat per un greu accident. Precisament, Moreno va sortir a l’escenari amb una cadira de rodes i es va aixecar dempeus, com si s’hagués produït un miracle.
Entre la programació, destaquen els 30 anys de la festa de les Senyoretes i els Homenots. Un munt de “noies” vestides per a l’ocasió van escenificar diversos números musicals i van reclamar que s’accelerés el tema de la consulta sobre la festa local (divendres de Carnaval o dilluns de Rocaprevera). En la seva actuació no hi van faltar reminiscències a l’actualitat, amb al·lusions directes a PxC, amb cartells que posaven “Tots som de casa”.
Un cop el Rei Carnestoltes ha proclamat la República de la Barrila, comença la gresca. A partir d’ara, a Torelló no hi ha normes i regne la disbauxa màxima, no hi ha raó que valgui més que la sense raó.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2015 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Gil Pratsobrerroca: «Hi ha productores audiovisuals interessades a fer l'adaptació de 'El joc del silenci'»
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic, epicentre del Dijous Llarder
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de febrer
-
Cultura i Mitjans
Carnavals a Osona i el Lluçanès 2026: dates i rues
-
Cultura i Mitjans
Oques Grasses, La Gossa Sorda i Joan Dausà encapçalen el cartell del Cabró Rock de Vic més multitudinari
-
Cultura i Mitjans
Més carrosses i uns 4.900 participants: el Carnaval de Torelló recupera les xifres prepandèmia

