[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_OecZtjQI0o[/youtube]
El grup Obeses va fer una espectacular versió de la cançó Venim del Nord, Venim del Sud de Lluís Llach. L'actuació del grup osonenc va ser el millor resum l'acte institucional de la Diada que es va celebrar al Born Centre de Cultura i Memòria i que es va centrar en el fet migratori, des de l'exili després de la Guerra Civil espanyola fins a l'acollida dels refugiats que s'està produint actualment.
VÍDEO L'emocionant versió de «Venim del Nord, Venim del Sud» d'Obeses
El grup osonenc va actuar en l'acte institucional celebrat el Born
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2016 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
