L’espai de formació i ocupació elCanal de Manlleu organitza el proper dilluns, 18 d’abril, a les 6 de la tarda, un taller de Twitter i un concurs de microrelats en el marc dels actes de Sant Jordi.
La formació és gratuïta i es farà al Punt TIC d’elCanal. En el taller se seguiran els comptes twitter d’escriptors, empresaris, llibreters o mitjans de comunicació per conèixer el funcionament bàsic del tuiteig i l’actualitat literària de la Diada d’aquest any. El taller també inclou un concurs de microrelats utilitzant la plataforma comunicativa de Twitter.
Els relats, en format de piulada, es difondran a través del twitter d’elCanal i de l’Oficina de Promoció Econòmica i es publicaran al bloc d’elCanal. Un jurat serà l’encarregat d’escollir els guanyadors, que rebran obsequis vinculats amb la literatura.
Aquesta és una de les sessions formatives que ofereix elCanal de Manlleu i que s’allargaran fins a finals d’any. El centre ofereix tallers i jornades gratuïtes, gairebé diàries i de dues hores de durada, vinculades a l’ús de les noves tecnologies en diferents àmbits com el laboral. ElCanal ha programat tallers i sessions formatives per facilitar la recerca de feina a través de xarxes socials professionals, la realització dels tràmits en línia o treballar en xarxa. Totes aquestes sessions es poden consultar a la xarxa a través del bloc d’elCanal de Manlleu, un canal de Facebook i l’usuari @elcanalpuntic a Twitter.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 16 d’abril de 2011 a les 21:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals