
Acord a Sofiplast de Torelló. Els representants dels treballadors han acceptat la darrera oferta de la direcció de l’empresa. Una reunió a darrera hora del vespre de dijous va servir per enllestir els serrells d’una dura negociació laboral per amortir la venda de la fàbrica a l’empresa de Llagostera, Procap.
Dels 22 treballadors, a la pràctica 21 perquè un ostenta la categoria administrativa i no tindria les mateixes condicions, nou han acceptat el lloc de treball a la factoria de Llagostera amb una indemnització de 9.500 euros alçats. La resta de treballadors han acceptat rescindir el contracte de treball a canvi d’una indemnització de 29 dies per any treballat amb un topall de 18 mesades o bé 29.000 euros.
La resta de treballadors, 14 fins arribar als 36 que actualemnt té en nòmina Sofiplast, prestaran serveis fins al mes de març i dilluns començaran a negociar les condicions del seu acomiadament.
Acord a Sofiplast
Societat
Els treballadors que no vagin a treballar a Procap, a Llagostera, que ha comprat la factoria de Torelló, cobraran 29 dies per any amb un màxim de 18 mensualitats.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2009 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
Denunciat per conduir a 198 km/h a Espinelves
-
Societat Vic celebra una nova Diada de Sant Miquel dels Sants
-
Societat
El Teatre Centre de Manlleu presenta candidatura per a la Creu de Sant Jordi 2027
-
Societat
Tres metges de Vic lideren un estudi que marca una abans i un després en la prevenció de l'artritis reumatoide
-
Societat
Suport «sense reserves» del ple de Manlleu als cossos policials després de diverses agressions a agents d'Osona
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 de juliol
