Bon Preu redueix en un 40% l’ús de les bosses de plàstic

Publicat el 20 de març de 2009 a les 16:35

Cada client que decideix no utilitzar bosses de plàstic obté, a canvi, 2 cèntims d’euro per cada 10 euros de compra. L’import de la bossa té un valor simbòlic en comparació amb l’impacte ambiental beneficiós que suposa l’estalvi de bosses de plàstic. En total, l’estalvi de bosses ha suposat retornar 250.000 euros als clients que en passar per caixa renunciaven a agafar-ne.
 
A partir d’aquest balanç, Bon Preu vol agrair als clients la seva implicació amb un reconeixement al seu suport: un arbre jove per ser trasplantat. El client podrà trasplantar-lo a casa seva o en algun paratge natural d’arreu del país.
 
Un dels principals objectius de la campanya “Millor que una bossa de plàstic” és sensibilitzar el client perquè reutilitzi els elements per portar la compra. Per aquest motiu, les 115 botigues disposen de diferents opcions alternatives a les bosses de plàstic, que han estat molt més utilitzades des que va començar la iniciativa.