El màrqueting experiencial, un valor afegit de la gestió de les empreses actuals

Publicat el 23 de març de 2007 a les 19:03
 
Jordana és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment és professor d'ESADE en Executive Education i soci director de la consultora Merk2 Business Project Innovation especialitzada en la millora competitiva de les organitzacions.

La segona part de la trobada ha acollit una taula rodona amb la participació d'empreses de la comarca per exposar les seves experiències en el camp del màrqueting. És el cas de Carme Saez, directora de màrqueting i responsabilitat social corporativa de l'empresa La Farga Lacambra. Saez ha exposat el canvi de rumb que ha seguit l'empresa: de vendre coure com una simple matèria primera "a vendre solucions en coure".
 
Un altre cas ha estat el de Mia Carol, soci director de perruqueries de Carol Bruguera, que ha remarcat la importància que s'ha de donar al personal de l'empresa, com a un dels principals clients. 
 
D'altra banda, el soci fundador de Planet Hair (empresa de mobiliari de perruqueria), Carlos Gallifa, ha explicat que la seva estratègia de màrqueting es centra a vendre tot l'entorn d'una perruqueria, el servei afegit d'un assessorament correcte al client final així com un bon control en el seguiment de la post venda.

Finalment, també ha participat Francesc Galí, director de màrqueting de La Sirena, que ha posat l'accent en satisfer les necessitats actuals dels consumidors "donar solució a l'àpat diari del consumidor".
 
La pròxima Trobada Empresarial tindrà lloc el pròxim dimecres 9 de maig sota el títol "Comunicació interna... bon funcionament a l'organització". Anirà a càrrec del professor Sebastià Serrano i Ferran Ramon Cortés.
 
Inscripcions gratuïtes a:
ImpeVic:
C. Historiador Ramon d'Abadal i Vinyals, 5, 2a planta
Vic – 08500 –
93 883 31 00
impevic@vic.cat
http://impevic.vic.cat