El sarró reciclat d'en Toca-sons

La crisi ja no respecta ni als pobres bandolers.

Publicat el 26 d’agost de 2011 a les 16:55
El sarró reciclat d'en Toca-sons, ple de caramels.

El passat dimecres es va celebrar a Taradell la primera edició del Toca-sons Canalla, interpretat exclusivament per nens i nenes. Tots els petits actors portaven un sarró de sac, d’acord amb la indumentària de l’època, on hi guardaven el caramels.

El que va sorprendre a alguns observadors de mala fe és veure que tots els sarrons estaven girats al revés. Per què?, es preguntaven aquests personatges perversos.

Una investigació profunda i una fotografia feta a corre-cuita van donar amb la resposta. Els sarrons estaven al revés perquè havien estat reciclats del Mercat Medieval de Vic. Ai! La crisi ja no respecta ni als pobres bandolers!

PD. L'organització éns ha fet arribar el següent comentari via Twitter: "120 sarrons comprats. La crisi no ens ha regalat res. Estan pagats del primer a l'últims". Dons això, aquí queda.


--------------
Festa d'en Toca-sons, Taradell
Galeries de fotos


2011
- El bandoler irrompeix al poble
- El Mercat del segle XVII

- Toca-sons Canalla

2010
- Festa d'en Toca-sons
- Mercat del segle XVII
- Poblat bandoler

2009
- Festa d'en Toca-sons
- Mercat del segle XVII
- Pregó
- Poblat bandoler
- Concert dels Rengles
- Cabaret ambulant
- Animació infantil

2008
- Festa d'en Toca-sons
- Mercat del segle XVII
- Concerts d'Intifada i Obrint Pas

2007
- Mercat i Festa d'en toca-sons

2006
- Mercat Medieval

Els nens del Toca-sons Canala lluïen un sarró de sac. Foto: Adrià Costa