
Una quarantena d’alumnes de tercer curs de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat de Vic van visitar el passat divendres 21 de març la seu central de Girbau, en el marc d’un conveni de col•laboració que s’ha establert per tal que el•laborin la creativitat d’uns vídeos de llançament de nous productes Girbau.
Els alumnes realitzaran la proposta del projecte en el marc de l’assignatura Creativitat publicitària de la titulació. A final de curs es presentaran els projectes a Girbau, que en farà una sel•lecció. Els projectes escollits es produiran als estudis de la Facultat de Comunicació i Empresa de la Universitat de Vic el curs vinent. El calendari d’execució preveu poder-los presentar a les fires d’Expodetergo, a Milà, i Hostelco, a Barcelona, a finals d’octubre i durant el novembre.
La iniciativa s’ha tirat endavant “per potenciar la creativitat d’uns futurs publicitaris que segurament aportaran aire nou i fresc a un sector a vegades massa industrial i tècnic. Igualment, d’aquesta manera reforcem la col•laboració que des de fa molts anys tenim amb la Universitat de Vic”, afirma la responsable de Comunicació de Girbau, Mercè Bover.
Els alumnes van assistir a una sessió introductòria tant dels productes a llançar com de l’empresa i, posteriorment, van visitar la bugaderia Calandra de Vic on van poder veure en funcionament els productes Girbau.
El Grup Girbau és un referent mundial en la fabricació i venda de maquinària per a bugaderia de roba i acabats tèxtils. Més de 50 anys en el sector i un protagonisme destacat a nivell internacional avalen la seva trajectòria empresarial.
Amb 11 filials comercials en el món al costat d'una extensa xarxa de distribució i servei tècnic en més de 90 països, i quatre centres de producció especialitzats en diferents línies de producte, Girbau és capaç d'oferir tot l'equipament que requereix qualsevol instal•lació de bugaderia i donar servei.