El Consell Empresarial d’Osona ha organitzat la quarta jornada del Club Empresa XXI, el proper dimarts, 15 de gener, a les 18:30 h a la Sala Sert de l’Edifici El Sucre de Vic. En aquesta ocasió es dedicarà a la innovació, tecnologia, relacional, comunicació i mercats globals.
El format de les jornades són: una xerrada de presentació a càrrec d’una persona i/o tècnic expert en la matèria. I a continuació la presentació d’una empresa de casa nostra. Dimarts, el programa és el següent:
TECNOLOGIA. Noves eines i sistemes per la competitivitat de les empreses, a càrrec de David Masó, cofundador de PromocionesFarma.com & Promomascotas.com.
Ha aparegut un nou consumidor 2.0 molt actiu a Internet i a les xarxes socials. Aquest consumidor està aquí per quedar-se, i només a Espanya ja n'hi ha més de 12 milions que utilitzen Internet per trobar informació, comparar preus i comprar per e-commerce tot tipus de productes i serveis.
E-commerce, flash-deals, f-commerce, m-commerce, we-commerce... hi ha tot una sèrie d'estratègies fonamentals d'entendre per activar i no perdre aquest consumidor. A Espanya la quota de vendes per Internet respecte el total de vendes al detall és de moment de només el 3.5%, però és que a França ja és del 7,3% i el Regne Unit del 12%. Tot i un entorn de crisis com l'actual aquest canal de venda on-line segueix i seguirà guanyant en quota i s'equilibrarà com la resta de països.
Empresa convidada: Isern Sau, amb Marià Isern, conseller delegat.
							
																					
																Innovació, tecnologia, comunicació i mercats globals
Nova jornada del Club Empresa XXI, amb David Masó i Marià Isern.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2013 a les 23:07
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
- 
												 Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
- 
												 Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
- 
												 Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
- 
												 Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
- 
												 Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol

 
															 
															 
															 
															 
															