La tretzena edició del Dia de la Cambra de Comerç celebrada aquets dimecres al vespre a la Casa Llotja del Mar de Barcelona va guardonar vuit empreses d'Osona que complien enguany, 50, 75 i 150 anys d’existència. L'acte, presidit pel conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells, i el president de la Cambra, Miquel Valls, ha reunit 113 empreses premiades, entre les que si podia comptar el Col·legi de l’Art Major de La Seda, que celebra 475è.
El Dia de la Cambra és una celebració de gran importància per a la corporació, ja que és una ocasió per retre homenatge a les empreses històriques de la seva demarcació. Un dia que, com ha qualificat a Osona.com el president de la Delegació de la Cambra de Barcelona a Osona, Oriol Guixà, "és una autèntica festa plena d'emotivitat". En el cas d’Osona, les empreses guardonades han estat vuit. Són les següents:
150 anys
BASTOS Y COMPAÑÍA, SA / CENTELLES
75 ANYS
TERRADELLAS BRUNET RAMON / MANLLEU
50 ANYS
BLUE REED, SL / MANLLEU
CABALLÉ ELECTRICITAT, SL / VIC
CARTONATGE FONT SL / SANT PERE DE TORELLO
PINTUR, SA / VIC
PRENSOLAND, SA / SANT MARTI DE CENTELLES
TALLER DAMIA, SL / TARADELL
A la foto, els premiats acompanyats del president de la Cambra de Comerç de Barcelona, Miquel Valls, i del president de la Delegació de la Cambra de Barcelona a Osona, Oriol Guixà.