La plantilla de Bon Preu creix l'any 2011 amb 170 persones

Actualment, el grup té 4.202 treballadors.

Publicat el 25 de desembre de 2011 a les 15:25
El grup Bon Preu compta actualment amb una plantilla formada per 4.202 treballadors, xifra que ha augmentat en un 4,2% des de novembre del 2010. En total, s’han creat més de 170 nous llocs de treball..

Enguany, la xifra de treballadors ha crescut, principalment, per cobrir les vacants de treball generades per noves obertures. Seria el cas del nou Bonpreu de Girona, situat al C.Migdia, 104-110; del nou Bonpreu de Barcelona, situat a la Rambla de Josep Terradellas, 35-45, i, principalment, de l’Esclat de Malla, que el mes de juny es va reobrir reformat i ampliat de manera molt significativa.

Concretament, des de fa un any, el nombre de nous treballadors supera els 170 i es preveu que segueixi creixent amb noves obertures. El mes de gener, per exemple, es té previst obrir un nou supermercat Bonpreu a Sant Sadurní d’Anoia.

L’empresa valora molt positivament aquest creixement constant en la plantilla, ja que s’asseguren llocs de treball en un moment en què la situació econòmica del país realment ho necessita.  

A dia d’avui el Grup Bon Preu compta amb 152 supermercats de les ensenyes Bonpreu i Esclat i 17 benzineres Esclatoil arreu de Catalunya.