L'artesania, entre la tradició i la modernitat

L’exposició “Trajectes. Col•lectiu d’artesans d’Osona” s’inaugura aquest divendres al Museu d’Art de la Pell.

Publicat el 16 de juny de 2011 a les 20:18
Aquest divendres, dia 17 de juny a 2/4 de 8 del vespre, s’inaugura al Museu de l’Art de la Pell de Vic l’exposició “Trajectes. Col•lectiu d’artesans d’Osona”. Aquesta mostra, inaugurada a Barcelona a la seu d’Artesania Catalunya el passat 13 d’abril,  i que ha estat visitada per 8.300 persones, vol demostrar la vitalitat de l’artesania, com a un exemple del trajecte de la tradició a la innovació.

“Trajectes. Col•lectiu d’artesans d’Osona” és una proposta creativa, d’onze artesans, encaminada a relacionar la tradició i la contemporaneïtat. La mirada contemporània ens  convida a establir empaties amb el moment que vivim i a crear la nova artesania des de nous paràmetres estètics. Una mirada renovada que afecta a tots, tant productors com consumidors.

Amb aquesta exposició, també es vol suggerir com l’artesà pot adaptar-se al mercat actual sense perdre els trets que defineixen el seu ofici, innovant, dissenyant i reiterant la història per adaptar-la als nous temps i aportant, més enllà de la funcionalitat, un plus de creativitat.

L’exposició restarà oberta al públic fins al 29 de juliol de 2011.